Fundacja Arbitror, wydawca „Resetu Obywatelskiego”, rozpoczęła dystrybucję ponad 100 tys. egzemplarzy bezpłatnej broszury pod tytułem „100 największych afer”. Broszura dokumentuje skandale ostatnich lat i jest kierowana do regionów, które są wykluczone informacyjnie.W akcję promocyjną zaangażował się aktor Andrzej Grabowski, który wystąpił w reklamie projektu. Pierwsza partia broszur trafiła do województwa mazowieckiego, a kolejne mają dotrzeć do innych regionów, w tym Podlasia, Lubelszczyzny, Małopolski i Podkarpacia.Fundacja Arbitror ma na celu dotarcie z informacją do regionów, gdzie dominują media rządowe, zwłaszcza tam, gdzie występuje wykluczenie informacyjne. Broszura będzie rozpowszechniana w małych sklepach, gabinetach lekarskich i weterynaryjnych oraz innych miejscach, gdzie można dotrzeć do odbiorców w małych społecznościach.Warto dodać, że projekt napotkał też na pewne trudności, w tym brak dostępnego papieru gazetowego na rynku, co opóźniło jego realizację o kilka tygodni. Ponadto, niektóre nowe afery nie zdążyły się znaleźć w broszurze ze względu na ograniczenia czasowe.Fundacja nie planuje kontynuacji projektu „100 największych afer” przed wyborami parlamentarnymi i skupi się raczej na działaniach online, takich jak programy i podcasty dostępne na platformach streamingowych i mediach społecznościowych.Projekt ten został sfinansowany poprzez zbiórkę publiczną na platformie Zrzutka.pl, która przyniosła ponad 260 tys. zł od 2,5 tys. wspierających. Cel zbiórki wynosił 300 tys. zł.
w

Fundacja Arbitror rozpoczyna dystrybucję biuletynu „100 największych afer” dla regionów wykluczonych informacyjnie (www.press.pl)

Fundacja Arbitror, wydawca „Resetu Obywatelskiego”, rozpoczęła dystrybucję ponad 100 tys. egzemplarzy bezpłatnej broszury pod tytułem „100 największych afer”. Broszura dokumentuje skandale ostatnich lat i jest kierowana do regionów, które są wykluczone informacyjnie.

W akcję promocyjną zaangażował się aktor Andrzej Grabowski, który wystąpił w reklamie projektu. Pierwsza partia broszur trafiła do województwa mazowieckiego, a kolejne mają dotrzeć do innych regionów, w tym Podlasia, Lubelszczyzny, Małopolski i Podkarpacia.

Fundacja Arbitror ma na celu dotarcie z informacją do regionów, gdzie dominują media rządowe, zwłaszcza tam, gdzie występuje wykluczenie informacyjne. Broszura będzie rozpowszechniana w małych sklepach, gabinetach lekarskich i weterynaryjnych oraz innych miejscach, gdzie można dotrzeć do odbiorców w małych społecznościach.

Warto dodać, że projekt napotkał też na pewne trudności, w tym brak dostępnego papieru gazetowego na rynku, co opóźniło jego realizację o kilka tygodni. Ponadto, niektóre nowe afery nie zdążyły się znaleźć w broszurze ze względu na ograniczenia czasowe.

Fundacja nie planuje kontynuacji projektu „100 największych afer” przed wyborami parlamentarnymi i skupi się raczej na działaniach online, takich jak programy i podcasty dostępne na platformach streamingowych i mediach społecznościowych.

Projekt ten został sfinansowany poprzez zbiórkę publiczną na platformie Zrzutka.pl, która przyniosła ponad 260 tys. zł od 2,5 tys. wspierających. Cel zbiórki wynosił 300 tys. zł.

Ten wpis został utworzony i przesłany przez jednego z użytkowników Spotted.pl, przy użyciu naszego prostego i szybkiego kreatora #spotów. Stwórz swój wpis!

Zgłoś

Co o tym myślisz?

Legenda

Opublikowane przez Spotter

Autor wpisówLubi oceniaćLata członkostwa

Dodaj komentarz

16 komentarzy

Kierowca osobówki potrącił 15-latkę na przejściu dla pieszych w Skawinie (gazetakrakowska.pl)

Najnowszy sondaż Ipsos: „PiS nie potrafi przyciągnąć do siebie więcej wyborców” (www.tokfm.pl)