W ostatnim czasie na mediach społecznościowych pojawił się nowy trend związany z tzw. creepy crawlers, który obejmuje pełzających nastolatków. „Pełzaki” poruszają się na czworakach, pojawiając się w różnych centrach handlowych, w tym także w Gdyni. Warto zaznaczyć, że ten nowy pomysł wzbudza wiele kontrowersji.Inicjatywa TikTokera CRAWLY, która pojawiła się latem tego roku, szybko zdobyła popularność w internecie. Pomysł sprowadza się do poruszania się na czworakach po sklepach i punktach gastronomicznych w galeriach handlowych, co często zaskakuje personel i klientów.Jak wyjaśnia Adam Majchrzak, medioznawca z Uniwersytetu Gdańskiego, trendy w mediach społecznościowych często opierają się na wielokrotnym powtarzaniu podobnych akcji przez innych użytkowników, aby zdobyć popularność w sieci.Mieszkańcy Gdyni również dołączyli do tej niecodziennej metody poruszania się, pojawiając się m.in. w CH Riviera. Nagranie uzyskało już ponad sześć milionów wyświetleń. Trudno przewidzieć, czy trend ten utrzyma się przez dłuższy czas.Warto zaznaczyć, że niektóre zjawiska społeczne wynikające z różnych trendów mogą mieć wydźwięk pozytywny, jak chociażby zbiórka funduszy dla szpitali podczas pandemii. Jednakże niektóre z nich promują też kontrowersyjne, a czasem nawet niebezpieczne działania.Pomysł nastolatków bardzo szybko zyskał popularność w różnych krajach, zdobywając uwagę zagranicznych użytkowników.
w

„Pełzaki” z TikToka pojawiły się w CH Riviera w Gdyni (dziennikbaltycki.pl)

W ostatnim czasie na mediach społecznościowych pojawił się nowy trend związany z tzw. creepy crawlers, który obejmuje pełzających nastolatków. „Pełzaki” poruszają się na czworakach, pojawiając się w różnych centrach handlowych, w tym także w Gdyni. Warto zaznaczyć, że ten nowy pomysł wzbudza wiele kontrowersji.

Inicjatywa TikTokera CRAWLY, która pojawiła się latem tego roku, szybko zdobyła popularność w internecie. Pomysł sprowadza się do poruszania się na czworakach po sklepach i punktach gastronomicznych w galeriach handlowych, co często zaskakuje personel i klientów.

Jak wyjaśnia Adam Majchrzak, medioznawca z Uniwersytetu Gdańskiego, trendy w mediach społecznościowych często opierają się na wielokrotnym powtarzaniu podobnych akcji przez innych użytkowników, aby zdobyć popularność w sieci.

Mieszkańcy Gdyni również dołączyli do tej niecodziennej metody poruszania się, pojawiając się m.in. w CH Riviera. Nagranie uzyskało już ponad sześć milionów wyświetleń. Trudno przewidzieć, czy trend ten utrzyma się przez dłuższy czas.

Warto zaznaczyć, że niektóre zjawiska społeczne wynikające z różnych trendów mogą mieć wydźwięk pozytywny, jak chociażby zbiórka funduszy dla szpitali podczas pandemii. Jednakże niektóre z nich promują też kontrowersyjne, a czasem nawet niebezpieczne działania.

Pomysł nastolatków bardzo szybko zyskał popularność w różnych krajach, zdobywając uwagę zagranicznych użytkowników.

Ten wpis został utworzony i przesłany przez jednego z użytkowników Spotted.pl, przy użyciu naszego prostego i szybkiego kreatora #spotów. Stwórz swój wpis!

Zgłoś

Co o tym myślisz?

Legenda

Opublikowane przez Spotter

Autor wpisówLubi oceniaćLata członkostwa

Dodaj komentarz

34 komentarze

  1. Czasem się zastanawiam czy ludzie komentujący nie byli młodzi i nie robili głupich rzeczy. Od dzwonienia po domofonach po jakieś smieszne akcje w galeriach handlowych. Była nawet kiedyś grupa Pozytywna Gdynia która organizowała takie zabawy/przebieranki itp.
    Po za tym krzywdy nikomu nie robią, podłogi są czystsze a oni się dobrze bawią.

Komisja Europejska przyznała grant na budowę terminala CO2 w Gdańsku (biznes.trojmiasto.pl)

Policjant przemierza 700 km na rowerze, aby pomóc choremu sześciolatkowi (www.rmf24.pl)