Mieszkanka bloku przy ul. Szafirowej była zaskoczona widokiem kapitalnego remontu sześciu balkonów, ponieważ rozpoczął się niespodziewanie, bez wcześniejszego powiadomienia mieszkańców. Po przyjściu do domu zastała na swoim balkonie zniszczoną podłogę i pracujących robotników.
Zarządca Wspólnoty Mieszkaniowej, Spółka LUB-KOM, nie poinformowała mieszkańców o rozpoczęciu remontu balkonów. Brak ogłoszenia i informacji w skrzynkach pocztowych czy mailach wywołał niezadowolenie wśród lokatorów.
Robotnicy rozpoczęli skuwanie podłogi na balkonach, przestawiając prywatne rzeczy mieszkańców, takie jak kwiaty, pranie, meble itp. Brak wcześniejszej wzmianki o robotach i zgody mieszkańców wznieciło oburzenie wśród lokatorów, którzy nie byli zadowoleni z tego, że remont zaczął się bez ich wiedzy i pod ich nieobecność w domu.
Nadzorca przeprasza za brak powiadomień
Nadzorca budynku przyznaje, że doszło do uchybień z jego strony, gdyż remont rozpoczął się wcześniej, niż planowano. Zarząd przeprasza za wszelkie niedogodności. Jednak również podkreśla, że szybsza modernizacja jest korzystna dla wspólnoty.
Wykonawca remontu, firma Trak-Bud, zgłosił wcześniejszy termin rozpoczęcia prac, na co zarząd się zgodził. Ponadto, wykonawca zapewnia, że nie uszkodził żadnej prywatnej własności podczas prac na balkonach. Podczas remontu ucierpiały tylko ubrania na suszarce, które pokryły się pyłem. Dodatkowe pranie rozwiąże ten problem. W efekcie mieszkańcy starali się jak najszybciej uprzątnąć swoje balkony, aby ułatwić prace robotnikom.
Ten wpis został utworzony i przesłany przez jednego z użytkowników Spotted.pl, przy użyciu naszego prostego i szybkiego kreatora #spotów. Stwórz swój wpis!
OBURZENI SA WSZYSCY POLACY CALY CZAS I OD DAWNA. ZATEM WASZE OBURZENIE NIE ROBI NA NAS WRAZENIA. JA TEZ JESTEM OBURZONA NA WIELE SPRAW. JAKBY NIE REMONTOWALI TO BYLI BYSCIE OBURZENIE, ZE NIE REMONTUJA ZATEM IM TO WISI I TAK BEDZIECIE OBURZENIE.